header

onsdag 2 januari 2013

åhh vad jag vill till NY OCH ORLANDO IGEN!!♥♥♥♥

HEJSAN!hoho just nu är jag ,love or what? i new york och orlando!!vill på semester!så skönt skulle det vara!:) hoho vilken känsla det var att vara i NY och orlando!♥♥♥♥miss u usa!saknar verkligen att vara i USA!:(jaa man får väl vänta tills man blir stor då man kan åka till NY!OCH ORLANDO,eftersom man har egna pengar när man är stor!!+hollister är jätte dålig kvalité!dem blir knottriga på hela benen asså tyget på benen och överallt!men iaf nu ligger jag och lyssnar på musik i sängen!lyssnar på empire state of mind!♥♥♥en NY låt!när refrängen kommer sjunger jag alltid med!in new york och blabla ,sjunger jag med fast sjunger inte blabla för sjunger in new york och lite mer sen!!!! hejdå!
♥new york♥

♥orlando♥

♥orlando♥

♥new york♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar