header

söndag 11 december 2011

Hej!!Alla nu idag har jag inte kunnat rida förns i Måndags .För att jag har varit sjuk.Men jag var ju i skolan i Måndags men mamma frågade ju om jag ville rida men jag var ju sjuk och ville  ju säga :
-Ja det kan jag gärna göra .......
 .Fast jag hade ont i huvudet och magen i skolan.SYND SYND.Men jag tror vell att jag kan gå till skolan. Och så klart rida snart okså .BLIR SÅ HIMLA HIMLA HIMLA HIMLA  HIMLA HIMLA GLAD OM JAG KAN RIDA OCH GÅ TILL skolan ...Men man vet ju inte hur man mår ,är glad, OM MAN KAN RIDA,eller gå till skolan nästa dag ....För man kan ju inte se fram i framtiden!!Eller jag kan inte det men nån annan kanske kan det hejdå!!P Å D E N H Ä R B I L D E N     
Hej........Igen tänkte bara visa en bild på gubben min.Som heter  Cherry 103 ......JAG saknar dig så mycket Cherry eller du finns ju fortfarande hos mig ...Men iaf jag saknar dig på ett annat sätt och det sättet är att jag SAKNAR SAKNAR ....dig att rida ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥H E J DÅ...........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar