header

fredag 27 april 2012

hihi redigreing läs nere.................................

hej!!bloggen imorgon är det marknad och på söndag karusellerna och allting började komma idag!! själv så ska jag gå med min kompis diana ..SKA BLI JJJÄÄÄTTTEEE KUL!! Mmm det där jag menade med redigering var att jag redigerar bilder till alla ni som vill ha en bild! kanske inte hinner med alla !:DMen ska försöka ..
instruktioner för  du som vill ha en redigerad bild! :
´                                                                   1.  skriv en kommerntar om att du vill ha en redigerad bild och länka en länk till din blogg
                                                                     2. lägg upp bilderna du vill ha till den redigerade bilden på din blogg / kan även göra headers skriv i kommentaren om ni vill det!
                                                                      3. länka till mig på din blogg och skriv :
" gå in på http://malvak.blogspot.se/ så kan du få en redigerad bild/ header

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar