header

lördag 7 april 2012

min dag

! pappa filmade lite när jag red fast han filmade bara lite när jag travade! !!!och filmen blev ju faktiskt bra!!:D:D:D men iaf idag har jag varit i stallet och ridit cherry!!och föresten så har jag ju inte gjort ett inlägg på länge så tänkte göra ett lllllllllllllåååååååååååååååånnnnnnnnnnnnnngggggggggggtttttttttttttttttttttt idag!!hihih:D:D
i helgen är det stallhelg!!! lite jobbigt att man måste gå upp så tidigt men det är faktiskt lite mysigt att vara i stallet tidigt på morgonen!♥♥☺
red i hagen idag!travade runt lite och skrittade och ja lite mera!
började med att rida ut en kortis i skogen  och sen red jag lite i en hage och travade..Mmm och lite mera ..ska gå in och kolla lite på bdb nu!
natti natti bloggen♥♥
xoxo
       malva♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar